Oferim als nostres clients el rigor en el treball i la màxima dedicació a cada projecte, des de les idees inicials fins als últims detalls a l’obra. I és que pensem que la coordinació i el diàleg entre arquitecte, client, col.laboradors i industrials, és imprescindible per obtenir el millor resultat.
Cada projecte és una oportunitat, una il.lusió, un repte, un aprenentatge, una experiència. Ens motiva la nostra professió i en fem partíceps a tot l’equip de treball.
Gestionem i coordinem totes les fases de projecte i obra. Elaborem i tramitem la documentació necessària per la realització dels projectes. Col.laborem habitualment amb professionals especialitzats en diferents àrees de l’arquitectura: estructures, instal.lacions, sostenibilitat, etc. per tal d'oferir el millor servei als nostres clients.
Previament a l’inici del projecte, estudiem detalladament les pre-existències del lloc, els condicionants o les patologies. Com en l’obra nova, elaborem tots els treballs necessaris per dur a terme els projectes. Col.laborem amb especialistes per trobar les millors solucions. Realitzem també projectes d’interiorisme.
Els locals en planta baixa i entresol, en funció de la normativa urbanística de cada municipi, es poden convertir en habitatges. A SP25 Arquitectura gestionem totes les consultes, tràmits i projectes per a poder fer efectiu el canvi d’us. Consulteu-nos i us informarem del procediment a seguir.
Voleu comprar o llogar un pis o local? Necessiteu una opinió tècnica externa que us ajudi a prendre la decisió? Us acompanyem a veure l'immoble que us interessa i us donem una opinió sobre l'estat de conservació, actuacions preventives a realitzar i possibilitats de canvis en la distribució per adaptar-lo a les vostres necessitats. D'aquesta manera, realitzareu el tràmit amb seguretat.
Realitzem tot tipus d'intervencions d'arquitectura efímera, des de muntatges per esdeveniments, espais expositius, ambientacions o instal.lacions. Gestionem des de la fase de projecte fins al muntatge-desmuntatge de la instal.lació.
Realitzem tot tipus de projectes per a Comunitats de Propietaris. Obres en els vestíbuls per a millora de l’accessibilitat, legalitzacions d’aparcaments, estudis econòmics per a planificar inversions, instal.lació d’ascensor, millores de l’aïllament, etc.
Previ a l'obertura d’un negoci, cal decidir alguns aspectes relacionats amb la seva ubicació, les gestions relacionades amb els subministraments, així com els tràmits per a gestionar les llicències d'obres i tot allò relacionat amb les obres i instal·lacions, i la prevenció d'incendis que us afecten. Contacteu-nos i us assessorem.
Realitzem les inspeccions i redactem l'informe tècnic corresponent per tal de valorar l'estat dels edificis i orientar a les comunitats de propietaris en les actuacions a realitzar per assegurar un bon manteniment. També ens encarreguem dels tràmits pertinents amb l'administració i oferim un seguiment de l'estat de les deficiències.
Des del moment que es vol publicitar el lloguer o venda d'un pis, aquest ha de disposar de la corresponent etiqueta energètica. Ens ocupem de tots els tràmits per obtenir-la així com també de la cèdula d'habitabilitat.